Reeglid ja tingimused 
●Broneerida saab e-posti teel info@crispin.ee, telefoni teel +372 58 66 8000, meie kodulehe www.crispin.ee kaudu või www.booking.com/crispinapartments kaudu.
●Broneeringut saab teha alates 18. eluaastast.
●Crispin Apartment jätab endale õiguse nõuda kliendilt saabumisel tagatisraha ilma ette teatamata.
●Sisseregistreerimine toimub alates kl 15.00-st kuni kl 22.00-ni, kui ei ole kokku lepitud teisiti.
●Saabumisel peab klient esitama pildiga isikut tõendava dokumendi, mis on kehtiv.
●Toavõtmete turvalisuse eest vastutab klient. Võtmete kaotamise korral, palume informeerida Crispin Apartment administratsiooni koheselt helistades telefoni nr:
+372 58 66 8000. Võtmete kaotamise korral on trahv 50 EUR.
●Korter peab olema vabastatud lahkumise päeval hiljemalt kella 12.00-ks, kui ei ole eelnevalt vastuvõtus teisiti kokku lepitud.
●Avaldatud hinnad sisaldavad värsket ja puhast voodipesu, käterätikuid, vedelseepi, tualettpaberit, köögiseadmeid ja tarvikuid, tasuta parkimist, traadita internetiühendust (allalaadimiskiirusega kuni 21Mbit/sek) ,külastusele eelnevat ning järgnevat koristust. Juhul, kui külastuse pikkus on vähemalt nädal, toimub vahekoristus kliendiga eelnevalt kokku lepitud ajal.

Kliendi kohustused 
●Kasutada korterit sihtotstarbelistel eesmärkidel ja hoida korterit korras.
●Tarbida vett ja elektrit säästlikult.
●Mitte lubada võõraid tuppa.
●Välisjalanõud on kohustuslik ära võtta esikus.
●Kui te lahkute korterist, kontrollige, et uksed-aknad oleks korralikult kinni ja lukustatud.
●Korteris on suitsetamine rangelt keelatud! Suitsetamine on lubatud vaid majutusasutuse sisehoovis. Trahv suitsetamise eest korteris on 100 EUR.
●Majast või korterist ei tohi mitte midagi kaasa võtta ega välja viia.
●Asjade kadumisest ja nende kahjustamisest tuleb majutusettevõtet teavitada koheselt. Juhul, kui tõendatakse kliendi süüd esemete kadumisel või vigastamisel, siis klient vastutab selle eest ja on kohustatud kompenseerima majutusettevõttele tekitatud kahju.
●Majutusettevõte ei vastuta kliendi isiklike asjade kadumise eest.
●Kui klient käitub lärmakalt või agressiivselt naabrite või Crispin Apartment töötajate suhtes, on Crispin Apartment´il õigus nõuda kliendilt rahalist kompensatsiooni.
●Külaliskorterid ei ole mõeldud ürituste/pidude korraldamiseks. Lubatud inimeste arv on vastavalt broneeritud voodikohtade arvule.
●Öörahu algab P-N kell 22.00, R-L kell 00.00 Öörahu rikkumise eest on trahv 300 EUR.
●Korterites on keelatud korraldada pidusid ning tekitada liigset lärmi. Inimesed, kes tekitavad lärmi ajavahemikul (22.00)00:00-07:00 või ületavad lubatud külaliste arvu, tõstetakse korterist välja ilma raha hüvitamiseta.
●Korter tuleb vabastamisel jätta heasse/viisakasse seisukorda! Kui korteri seisukord nõuab erikoristust, siis kompenseerib klient/korteri broneerija koristuse kulud.
●Kaotatud ja leitud asjade kohta saab infot küsida telefoni või e-posti teel.